Studentům KAE

Informační blog Katedry aplikované ekonomie Univerzity Palackého v Olomouci

Výběrové řízení na provedení marketingové studie pro firemního zadavatele

KAE byla prostřednictvím VTP UP oslovena s firemní zakázkou

Vytvoření marketingové studie pro možnosti prodeje koncentrované fotovoltaiky
s působností:

– EVROPA

– ASIE

– ostatní části světa

KAE vypisuje výběrové řízení na studenta/studentku, který bude marketingovou studii ve spolupráci s KAE řešit.

Odborný garant za KAE je pan ing. Petr Baránek, Ph.D. (kromě metod marketingové studie má znalost i z oblasti fotovoltaiky).

Student/ka může studii zpracovávat jako diplomovou práci (bakalářskou či magisterskou), a to i v případě, že není na KAE k diplomové práci přihlášen/a.

Časový rozvrh prací:

1.hrubá studie, obsahující všechny údaje, zpracované jen do informativní hloubky … 3 měsíce

2.středně podrobná studie, obsahující všechny údaje, zpracované do hloubky potřebné pro zpracování strategických záměrů výrobce … 7 měsíců

3.podrobná studie, obsahující všechny údaje, zpracované do hloubky potřebné pro zpracování obchodních taktických záměrů výrobce … 12 měsíců

Nabídka KAE:

Odborné vedení na úrovni intenzivní spolupráce, zajímavá finanční odměna po dokončení studie, možnost uznání studie jako odborné praxe.

Student/ka touto prací zatraktivní svůj profesní životopis!

Požadavky na studenta/studentku:

Student/ka 2. nebo 3. ročníku Bc. studia (v případě 3. ročníku se záměrem pokračovat v Mgr. studiu na FF), a nebo 1. ročníku navazujícího Mgr. studia, absolvent/ka kurzu Marketing u ing. Baránka, Ph.D.

Znalost angličtiny

Naprostá zodpovědnost, pečlivost, pracovitost, prohlubující samostudium

Zájemci zašlou obratem stručný motivační dopis na adresy: jaroslava.kubatova@upol.cz a v kopii petr.baranek@vse.cz

V potaz budou brány motivační dopisy doručené do čtvrtka 25. 3. 2010 včetně.

Post Tagged with ,

Comments are closed.